بازاریابی محصولات کشاورزی و روستایی: فرصتها، چالشها و راهکارهای تجاری

  • نویسنده:  م‍ک‍ش‌ پ‍ان‍دی‌، دی‍پ‍ع‍ل‍ی‌ ت‍واری‌
  • مترجم:  ناصر شاهنوشیhome، سیاوش دهقانیانhome، ف‍رخ‌‌دین ق‍زل‍ی‌
  • تاریخ انتشار:  1389
  • قیمت (ریال):  80000
  • ویراستار:  محمد قربانی
  • شابک - ISBN:  978-964-386-120-9
  • ناشر:  دانشگاه فردوسی مشهد
  • شمارگان - تیراژ:  1000
  • نوبت چاپ:  2
  • تعداد صفحات:  584
  • فروست انتشارات:  458
  • قطع:  وزیری
  • نوع جلد:  شومیز
  • عنوان به انگلیسی:  Rural and agriculture marketing opportanites challenges and business‬‭‭
  • فراورده‌های کشاورزی -- بازاریابی، کشاورزی -- جنبه‌های اقتصادی، فراورده‌های کشاورزی -- هند -- بازاریابی

  • خرید نسخه چاپی از: گیسوم
  • خرید نسخه الکترونیکی از:
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
    3087   دفعه