بازاریابی محصولات کشاورزی و روستایی: فرصتها، چالشها و راهکارهای تجاری
- نویسنده: مکش پاندی، دیپعلی تواری
-
مترجم:
ناصر شاهنوشی
، سیاوش دهقانیان
، فرخدین قزلی
- تاریخ انتشار: 1389
- ویراستار: محمد قربانی
- شابک - ISBN: 978-964-386-120-9
- ناشر: دانشگاه فردوسی مشهد
- شمارگان - تیراژ: 1000
- نوبت چاپ: 2
- تعداد صفحات: 584
- فروست انتشارات: 458
- قطع: وزیری
- نوع جلد: شومیز
- عنوان به انگلیسی: Rural and agriculture marketing opportanites challenges and business
- قیمت کتاب چاپی (ریال): 900000
-
فراوردههای کشاورزی -- بازاریابی، کشاورزی -- جنبههای اقتصادی، فراوردههای کشاورزی -- هند -- بازاریابی