
عنوان: برون فکنی اندیشه در مهارت خواندن در زبان دوم
نویسنده: بهزاد قنسولی
تاریخ انتشار: 1392
شابک (ISBN): 978-964-386-280-0
ناشر: دانشگاه فردوسی مشهد
شمارگان (تیراژ): 1000
نوبت چاپ: 1
تعداد صفحات: 234
فروست انتشارات: 606
قطع: وزیری
نوع جلد: شومیز
اطلاعات بیشتر:
عنوان به انگلیسی: Thinking-aloud in second...
قیمت چاپی: 900000
نویسنده: بهزاد قنسولی
تاریخ انتشار: 1392
شابک (ISBN): 978-964-386-280-0
ناشر: دانشگاه فردوسی مشهد
شمارگان (تیراژ): 1000
نوبت چاپ: 1
تعداد صفحات: 234
فروست انتشارات: 606
قطع: وزیری
نوع جلد: شومیز
اطلاعات بیشتر:
عنوان به انگلیسی: Thinking-aloud in second...
قیمت چاپی: 900000
درباره کتاب:
معرفی کوتاه:کتاب حاضر در موضوع گزارش کلامی در مبحث مهارت خواندن نگارش یافته است. در این اثر چارچوبی جهت تشریح گزارش کلامی برای زبانشناسان کاربردی ارائه شده و نمونههایی از کاربرد دادههای گزارش کلامی، به ویژه برونفکنی اندیشه در تحقیقات خواندن زبان دوم آورده شده است. محتوای کتاب در سه بخش «تشریح»، «ارائه مثال» و «کاربرد» طراحی شده است.
فهرست مطالب:
<p dir="rtl">فصل اول: مقدمه</p>
<p dir="rtl">فصل دوم: مروری بر تحقیقات پیشین</p>
<p dir="rtl">فصل سوم: روشهای کیفی در پژوهشهای خواندن در زبان دوم</p>
<p dir="rtl">فصل چهارم: مبانی نظری برونفکنی اندیشه</p>
<p dir="rtl">فصل پنجم: مبانی نظری خواندن در زبان دوم</p>
<p dir="rtl">فصل ششم: ملاحظات روششناختی برونفکنی اندیشه</p>
<p dir="rtl">فصل هفتم: نمونهی واکاوی دادههای برونفکنی اندیشه: گزارش پژوهش اول</p>
<p dir="rtl">فصل هشتم: بررسی مرحلهای خواندن: گزارش پژوهش دوم</p>
<p dir="rtl">فصل نهم: کاربرد برونفکنی اندیشه در آزمونسازی</p>
<p dir="rtl">فصل دهم: استفاده از برونفکنی اندیشه در آموزش خواندن و درک مطلب زبان خارجی</p>
<p dir="rtl">فصل یازدهم: راه در پیش رو</p>
<p dir="rtl">فصل اول: مقدمه</p>
<p dir="rtl">فصل دوم: مروری بر تحقیقات پیشین</p>
<p dir="rtl">فصل سوم: روشهای کیفی در پژوهشهای خواندن در زبان دوم</p>
<p dir="rtl">فصل چهارم: مبانی نظری برونفکنی اندیشه</p>
<p dir="rtl">فصل پنجم: مبانی نظری خواندن در زبان دوم</p>
<p dir="rtl">فصل ششم: ملاحظات روششناختی برونفکنی اندیشه</p>
<p dir="rtl">فصل هفتم: نمونهی واکاوی دادههای برونفکنی اندیشه: گزارش پژوهش اول</p>
<p dir="rtl">فصل هشتم: بررسی مرحلهای خواندن: گزارش پژوهش دوم</p>
<p dir="rtl">فصل نهم: کاربرد برونفکنی اندیشه در آزمونسازی</p>
<p dir="rtl">فصل دهم: استفاده از برونفکنی اندیشه در آموزش خواندن و درک مطلب زبان خارجی</p>
<p dir="rtl">فصل یازدهم: راه در پیش رو</p>
موضوع:
زبان دوم -- فراگیری، زبان دوم -- فراگیری-- نمونهپژوهی، زبان دوم -- فراگیری-- جنبههای روانشناسی، خواندن -- روانشناسی
تقدیر نامه ها:
تقدیرنامهها در دسترس نیست
تقدیرنامهها در دسترس نیست
امتیاز کتاب::
★
★
★
★
☆