
عنوان: مدیریت بازاریابی محصولات کشاورزی و مواد غذایی
نویسنده: آی.ام. کراوفورد
مترجم: سیاوش دهقانیان
، محمد قربانی
، فرخدین قزلی
تاریخ انتشار: 1386
شابک (ISBN): 978-964-386-055-8
ناشر: دانشگاه فردوسی مشهد
شمارگان (تیراژ): 1000
نوبت چاپ: 2
تعداد صفحات: 516
فروست انتشارات: 404
قطع: وزیری
نوع جلد: شومیز
عنوان به انگلیسی: Agricultural and food marketing management, 1997.
قیمت چاپی: 1700000
نویسنده: آی.ام. کراوفورد
مترجم: سیاوش دهقانیان


تاریخ انتشار: 1386
شابک (ISBN): 978-964-386-055-8
ناشر: دانشگاه فردوسی مشهد
شمارگان (تیراژ): 1000
نوبت چاپ: 2
تعداد صفحات: 516
فروست انتشارات: 404
قطع: وزیری
نوع جلد: شومیز
عنوان به انگلیسی: Agricultural and food marketing management, 1997.
قیمت چاپی: 1700000
درباره کتاب:
این کتاب به منظور آشنایی با برنامهها و سیاستهای بازاریابی محصولات کشاورزی و مواد غذایی تدوین شدهاست . نوشتار حاضر در قالب 12فصل تنظیم یافته با عناوینی همچون : مفهوم و نظامهای بازاریابی ـ آزادسازی بازار ـ راهکار، برنامهریزی و کنترل بازاریابی ـ توسعه محصول جدید ـ مدیریت محصول ـ مدیریت شبکه و توزیع فیزیکی ـ ارتباطات بازاریابی ـ هزینهها و حاشیههای بازاریابی و ...
فهرست مطالب:
<p><a href="images/215/book_files/400s/404.pdf"><span style="text-decoration: underline;"><em>دانلود کنید</em></span></a></p>
<p><a href="images/215/book_files/400s/404.pdf"><span style="text-decoration: underline;"><em>دانلود کنید</em></span></a></p>
موضوع:
فرآوردههای کشاورزی، مواد غذایی-- صنعت و تجارت -- نشریات ادواری، صنایع کشاورزی، کشاورزی -- جنبههای اقتصادی
تقدیر نامه ها:
تقدیرنامهها در دسترس نیست
تقدیرنامهها در دسترس نیست
امتیاز کتاب::
★
★
★
★
☆