مدیریت بازاریابی محصولات کشاورزی و مواد غذایی
عنوان: مدیریت بازاریابی محصولات کشاورزی و مواد غذایی
نویسنده: آی‌.ام‌. ک‍راوف‍ورد
مترجم: سیاوش دهقانیانhome، محمد قربانیhome، ف‍رخ‌‌دی‍ن‌‌ ق‍زل‍ی‌
تاریخ انتشار: 1386
شابک (ISBN): 978-964-386-055-8
ناشر: دانشگاه فردوسی مشهد
شمارگان (تیراژ): 1000
نوبت چاپ: 2
تعداد صفحات: 516
فروست انتشارات: 404
قطع: وزیری
نوع جلد: شومیز
عنوان به انگلیسی: Agricultural and food marketing management, 1997‬‭‬.
قیمت چاپی: 1700000
درباره کتاب:

این کتاب به منظور آشنایی با برنامه‌ها و سیاست‌های بازاریابی محصولات کشاورزی و مواد غذایی تدوین شده‌است . نوشتار حاضر در قالب 12فصل تنظیم یافته با عناوینی همچون : مفهوم و نظام‌های بازاریابی ـ آزادسازی بازار ـ راهکار، برنامه‌ریزی و کنترل بازاریابی ـ توسعه محصول جدید ـ مدیریت محصول ـ مدیریت شبکه و توزیع فیزیکی ـ ارتباطات بازاریابی ـ هزینه‌ها و حاشیه‌های بازاریابی و ...

فهرست مطالب:
<p><a href="images/215/book_files/400s/404.pdf"><span style="text-decoration: underline;"><em>دانلود کنید</em></span></a></p>
موضوع:

ف‍رآورده‌ه‍ای‌ ک‍ش‍اورزی‌، مواد غذایی-- صنعت و تجارت -- نشریات ادواری، صنایع کشاورزی، کشاورزی -- جنبه‌های اقتصادی

تقدیر نامه ها:
تقدیرنامه‌ها در دسترس نیست
امتیاز کتاب::