عنوان: مبانی بازاریابی ورزشی
نویسنده: پیتز، برندا جی.
مترجم: سیدمرتضی عظیم زادهhome، فاطمه حیدری، ابوالقاسم بزم آرا
تاریخ انتشار: 1396-1402
شابک (ISBN): 978-964-386-351-7
ناشر: دانشگاه فردوسی مشهد
شمارگان (تیراژ): 200
نوبت چاپ: 2
تعداد صفحات: 544
فروست انتشارات: 666
قطع: وزیری
نوع جلد: شومیز
اطلاعات بیشتر:

صفحات اولیه کتاب


عنوان به انگلیسی: Fundamentals of Sport Marketing, 4th ed, 2012
قیمت چاپی: 350000
درباره کتاب:

کتاب مبانی بازاریابی ورزشی مدتی طولانی است که اولین کتاب درسی در این زمینه است و ویرایش چهارم روز آمد شده و بسط یافته آن یک‌بار دیگر محتوایی برتر را در اختیار مشتاقان بازاریابی ورزشی قرار داده است. ویرایش چهارم کتاب، روزآمدترین و جامع‌ترین متن در نوع خود و منبعی ضروری برای اطلاعات، گرایش‌ها و ایده‌های جدیدی است که نقش مهمی برای موفقیت در دنیای همواره در حال تغییر ورزش دارند.

دانشجویان تازه وارد به حوزه صنعت ورزش با مطالعه این کتاب، درک عمیقی از اصول و راهبردهای بازاریابی ورزشی به‌دست می‌آورند و با طیف گستردهای از موضوعات از جمله تحلیل‌های عمیق اجزای آمیخته بازاریابی، روابط رسانه‌ای در ورزش و استفاده از مجوزها و لوگوها در صنعت ورزش آشنا می‌شوند. در ویرایش چهارم کتاب، فصل جدیدی با عنوان رسانه‌های اجتماعی و تأثیر فزاینده آن‌ها بر بازاریابی ورزشی، به فصول پیشین اضافه شده است.

دکتر براندا پیتز و دکتر دیوید ک. استاتلر، مؤلفان کتاب، متخصصان شناخته شده بین‌المللی در صنعت ورزش‌اند. تجربه گسترده آنها در هر دوشاخه مشاوره و کار میدانی در این زمینه، به آنان این امکان را می‌دهد تا بصیرت و بینش منحصر به‌فرد خود را با جدیدترین نسل بازاریابان ورزشی به اشتراک گذارند.

 

فهرست مطالب:
<p dir="rtl">فصل 1.&nbsp; صنعت تجارت ورزش<br />فصل 2.&nbsp; بازار جهانی صنعت ورزش<br />فصل 3.&nbsp; فرایند بازاریابی ورزشی<br />فصل 4.&nbsp; تحقیقات بازاریابی ورزشی<br />فصل 5.&nbsp; تقسیم‌بندی، بازاریابی هدف و موقعیت‌یابی<br />فصل 6.&nbsp; سیستم‌های اطلاعات بازاریابی<br />فصل 7.&nbsp; آمیخته بازاریابی و صنعت ورزش<br />فصل 8.&nbsp; محصول در صنعت ورزش<br />فصل 9.&nbsp; قیمت و راهبردهای قیمت‌گذاری برای صنعت تجارت ورزشی<br />فصل 10.&nbsp; مکان: کانال‌های توزیع در صنعت ورزش<br />فصل 11.&nbsp; فعالیت‌های ترویجی در صنعت ورزش<br />فصل 12.&nbsp; روابط رسانه‌ای در ورزش<br />فصل 13.&nbsp; بازاریابی ازطریق صحه‌گذاری و حمایت‌مالی<br />فصل 14.&nbsp; استفاده از مجوز و لوگوها در صنعت ورزش<br />فصل 15.&nbsp; رسانه‌های اجتماعی در بازاریابی ورزشی</p>
موضوع:

ورزش-- بازاریابی

تقدیر نامه ها:
تقدیرنامه‌ها در دسترس نیست
امتیاز کتاب::