
نویسنده: سیدمرتضی عظیم زاده

مترجم: مترجم موجود نیست
تاریخ انتشار: 1401
ویراستار: محمد کشتی دار

شابک (ISBN): 978-964-386-385-2
ناشر: دانشگاه فردوسی مشهد
شمارگان (تیراژ): 100
نوبت چاپ: 2
تعداد صفحات: 304
فروست انتشارات: 710
قطع: وزیری
نوع جلد: شومیز
اطلاعات بیشتر:
عنوان به انگلیسی: عنوان انگلیسی در دسترس نیست
قیمت چاپی: 1,700,000
قیمت کتاب الکترونیکی (ریال): قیمت الکترونیکی موجود نیست
برنامهريزي راهبردی در ورزش، اهداف و رسالت سازمانهای ورزشی را در بلندمدت تعيين مینماید و در سطح عالي، چارچوبي براي برنامهريزي تاكتيكي و عملياتي بهوجود میآورد. دراین زمینه کتابهای متعددی به نگارش درآمده است. نویسندگان براین باورند که کتاب حاضر، بهگونهای کاربردی، علم برنامهریزی راهبردی را در ورزش به ترسیم درآورده است و ضمن آشنانمودن خوانندگان ارجمند با مفاهیم برنامهریزی راهبردی، آنها را براساس یک مدل کاربردی که ثمرۀ سالها آموزش، تحقیق و تجربه است، بهصورت گامبهگام با هدف تدوین یک برنامه راهبردی برای سازمانها و کسبوکارهای ورزشی هدایت مینماید.
فصل 1. مروری بر اصول و مبانی مدیریت و برنامهریزی راهبردی
فصل 2. فرایند تدوین مرحله نظری برنامه راهبردی
فصل 3. بررسی عوامل داخلی و خارجی
فصل 4. روند و انتخاب اهداف و راهبردها
فصل 5. اجرا و ارزیابی اقدامات متناسب با راهبردهای سازمان
ورزش-- برنامهریزی،Sports-- Planning،برنامهریزی راهبردی،Strategic planning
تقدیرنامهها در دسترس نیست