
نویسنده: کولین جونز
مترجم: یعقوب مهارتی

تاریخ انتشار: 1400
ویراستار: علی شیرازی

شابک (ISBN): 978-964-386-488-0
ناشر: دانشگاه فردوسی مشهد
شمارگان (تیراژ): 200
نوبت چاپ: 1
تعداد صفحات: 188
فروست انتشارات: 795
قطع: وزیری
نوع جلد: شومیز
اطلاعات بیشتر: اطلاعات بیشتر در دسترس نیست
عنوان به انگلیسی: Teaching entrepreneurship to undergraduates, 2011.
قیمت چاپی: 490,000
قیمت کتاب الکترونیکی (ریال): قیمت الکترونیکی موجود نیست
بدونشک شیوۀ تدریس کارآفرینی برای دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی، یکی از کارکردهای مهم دانشگاهها تلقّی میشود و این کتاب یکی از ارزشمندترین کتابهایی است که با دقت به بحث شیوۀ آموزش کارآفرینی پرداخته است. نمونۀ مشابه آن حداقل با توجه به تجربۀ مترجمان وجود ندارد. توجه به خواستهها، علایق و اعتمادبهنفس دانشجویان از نکات مدنظر در این کتاب است. مورد مهمتر، داشتن فلسفه و رویکرد خاص در تدریس است که به مدرّسان توصیه شده است. اهمیت داشتن فلسفۀ تدریس در طراحی شیوۀ ارزیابی دانشجویان نیز موردتأکید قرار گرفته است. توجه به تفاوتهای دانشجویان برای ارزیابی آنها دیگر نکتۀ حائز اهمیت در این کتاب است. کتاب حاضر بهمنظور بهرهبرداری برای مدرّسان همۀ رشتهها، بهخصوص دروس کارآفرینی و کسبوکار، بسیار مفید است و درراستای تدریس منسجم مطالب درسی در این حوزۀ بااهمیت به آنان توصیه میشود.
فصل 1. فلسفۀ تدریس شما
فصل 2. آموزش کارآفرینی
فصل 3. دوراهی هستیشناختی
فصل 4. ماجراجویی منطقی
فصل 5. تنوّع دانشجو
فصل 6. محیط یادگیری
فصل 7. پروفایل منبع
فصل 8. هنرِ فروش
فصل 9. ارزیابی ایده
فصل 10. طرح کسبوکار
فصل 11. توجیه تعامل
کارآفرینی -- راهنمای آموزشی (عالی)
تقدیرنامهها در دسترس نیست