بازاریابی کشاورزی و تحلیل قیمت
Special Image
عنوان: بازاریابی کشاورزی و تحلیل قیمت
نویسنده: اف. بیلی نوروود. جیسون لاسک
مترجم: علیرضا کرباسیhomeچیمن صیادی
تاریخ انتشار: 1402
ویراستار: حسین محمدیhome
شابک (ISBN): 978-964-386-567-2
ناشر: دانشگاه فردوسی مشهد
شمارگان (تیراژ): 150
نوبت چاپ: 1
تعداد صفحات: 576
فروست انتشارات: 873
قطع: وزیری
نوع جلد: شومیز
اطلاعات بیشتر:

صفحات اولیه کتاب


عنوان به انگلیسی: Agricultural Marketing and price Analysis
قیمت چاپی: 3,700,000
قیمت کتاب الکترونیکی (ریال): 1,155,000
درباره کتاب:

نوروود و لاسک با ارائۀ رویکرد تازه‌ای در بازاریابی و تحلیل قیمت با دانشجویان کارشناسی صحبت می‌کنند. آن‌ها علاوه‌بر پوشش کامل موضوعات اصلی، به تحوّلات هیجان‌آور و زمینه‌های نوظهور تحقیق در این زمینه میپردازند. کتاب بازاریابی کشاورزی و تحلیل قیمت رویکردی جامع در تحلیل قیمت کشاورزی، ساختارهای بازار کشاورزی و راهبردهای بازاریابی کشاورزی را به‌صورت ساده و جذّاب ارائه میدهد.
 گنجاندن مدل جابه‌جایی تعادل و فصلی دربارۀ رفتار و تحقیقات مصرف‌کننده از رویکردهای منحصربه‌فرد‌ این کتاب است. این مطالب به‌صورت حرفه‌ای توضیح داده شده‌اند، به‌طوری‌که اصول اقتصادی توسط دانشجویان در مشاغلی که به‌زودی وارد می‌شوند، مورداستفاده قرار می‌گیرد. جدول کلمات متقاطع و سؤالات پایان فصل به یادگیری اصطلاحات و آمادگی برای آزمون کمک می‌کند. درمجموع، این متن زمینه‌ای برای یک تجربۀ یادگیری لذّت‌بخش و مؤثر فراهم می‌کند.

فهرست مطالب:

بخش اوّل: به اقتصاد و تحلیل قیمت خوش آمدید
بخش دوم: درک قیمت‌ها و بازارهای کشاورزی
بخش سوم: راهبردهای بازاریابی کشاورزی تجاری
بخش چهارم: موضوعات اضافی

موضوع:

فراورده های کشاورزی--بازاریابی
کشاورزی--قیمت ها

تقدیر نامه ها:
تقدیرنامه‌ها در دسترس نیست
امتیاز کتاب::