مبانی بازاریابی ورزش
Special Image
عنوان: مبانی بازاریابی ورزش
نویسنده: برندا پیتز- دیوید استاتلر
مترجم: سیدمرتضی عظیم زادهhomeفاطمه حیدری، ابوالقاسم بزم آرا
تاریخ انتشار: 1402
ناشر: دانشگاه فردوسی مشهد
قطع: وزیری
نوع جلد: شومیز
درباره کتاب:

صفحات اولیه کتاب

فهرست مطالب:
فهرست مطالب در دسترس نیست
موضوع:

کتاب مبانی بازاریابی ورزشی مدتی طولانی است که اوّلین کتاب درسی در این زمینه است و ویرایش چهارم روزآمدشده و بسط یافتۀ آن یک‌بار دیگر محتوایی برتر را در اختیار مشتاقان بازاریابی ورزشی قرار داده است. ویرایش چهارم کتاب، روزآمدترین و جامع‌ترین متن در نوع خود و منبعی ضروری برای اطلاعات، گرایش‌ها و ایده‌های جدیدی است که نقش مهمی برای موفقیت در دنیای همواره درحال‌تغییر ورزش دارند.
دانشجویان تازه‌وارد به حوزۀ صنعت ورزش با مطالعۀ این کتاب، درک عمیقی از اصول و راهبردهای بازاریابی ورزشی به‌دست می‌آورند و با طیف گسترده‌ای از موضوعات ازجمله تحلیل‌های عمیق اجزای آمیختۀ بازاریابی، روابط رسانه‌ای در ورزش و استفاده از مجوزها و لوگوها در صنعت ورزش آشنا می‌شوند. در ویرایش چهارم کتاب، فصل جدیدی با عنوان رسانه‌های اجتماعی و تأثیر فزایندۀ آن‌ها بر بازاریابی ورزشی، به فصول پیشین اضافه شده است.
مؤلفان این کتاب، دکتر براندا پیتز و دکتر دیوید استاتلر، متخصصان شناخته‌شدۀ بین‌المللی در صنعت ورزش‌اند. تجربۀ گستردۀ آن‌ها در هر دوشاخۀ مشاوره و کار میدانی در این زمینه، به آنان این امکان را می‌دهد تا بصیرت و بینش منحصربه‌فرد خود را با جدیدترین نسل بازاریابان ورزشی به اشتراک گذارند.

تقدیر نامه ها:
تقدیرنامه‌ها در دسترس نیست
امتیاز کتاب::