حسابداری مدیریت. اطلاعاتی برای تصمیم گیری و اجرای استراتژی ها
- نویسنده: آنتونی آ. اتکینسون، رابرت اس. کاپلان، الا مائه ماتسومورا، اس. مارک یانگ
- مترجم: مجتبی سعیدی. فائزه فرامرزی
- تاریخ انتشار: 1402
- شابک - ISBN: 978-964-386-577-1
- ناشر: دانشگاه فردوسی مشهد
- شمارگان - تیراژ: 150
- نوبت چاپ: 1
- تعداد صفحات: 240
- فروست انتشارات: 883
- قطع: وزیری
- نوع جلد: شومیز
- اطلاعات بیشتر:
- عنوان به انگلیسی: Management Accounting
- قیمت کتاب چاپی (ریال): 1800000
-
حسابداری مدیریت در تصمیمگیریهای استراتژیک و بهبود روند سازمانها نقش مهمی دارد. کتاب حاضر با بهرهگیری از متون تخصصی خبرگان و پژوهشگرانی مانند رابرت کاپلن و آنتونی اتکینسون به بررسی انواع بهایابی و سیستمهای مدیریت عملکرد مانند بهایابی بر مبنای فعالیت، سیستم بهنگام و کارت امتیاز متوازن میپردازد. در راستای بهبود تصمیمگیری که هدف اصلی حسابداری مدیریت است، بهواسطۀ رویکرد کاربردی و عملی کتاب حاضر، علاوه بر دانشجویان رشتۀ حسابداری و مدیریت، این اثر میتواند برای مدیران نیز مثمر ثمر واقع شود.
اثر حاضر با استفاده از مثالهای واقعی سعی دارد تا با انتقال تجربیات اجرایی، یک منبع غنی و ارزشمند برای حسابداران و مدیران فراهم آورد.
-
فصل 1. اطلاعات حسابداری مدیریت چگونه به تصمیمگیریهای مالی کمک میکند؟
فصل 2. کارت امتیازی متوازن (BSC) و نقشۀ استراتژی (راهبردی)
فصل 3. کاربرد بها در تصمیمگیری
فصل 4. انباشت و تخصیص بها به محصولات
فصل 5. سیستم بهایابی برمبنای فعالیت
-
حسابداری مدیریت
حسابداری