حسابداری مدیریت. اطلاعاتی برای تصمیم گیری و اجرای استراتژی ها

  • نویسنده:  آنتونی آ. اتکینسون، رابرت اس. کاپلان، الا مائه ماتسومورا، اس. مارک یانگ
  • مترجم:  مجتبی سعیدی. فائزه فرامرزی
  • تاریخ انتشار:  1402
  • شابک - ISBN:  978-964-386-577-1
  • ناشر:  دانشگاه فردوسی مشهد
  • شمارگان - تیراژ:  150
  • نوبت چاپ:  1
  • تعداد صفحات:  240
  • فروست انتشارات:  883
  • قطع:  وزیری
  • نوع جلد:  شومیز
  • اطلاعات بیشتر: 

    صفحات اولیه کتاب

  • عنوان به انگلیسی:  Management Accounting
  • قیمت کتاب چاپی‌ (ریال):  1800000
  • حسابداری مدیریت در تصمیم‌گیری‌های استراتژیک و بهبود روند سازمان‌ها نقش مهمی دارد. کتاب حاضر با بهره‌گیری از متون تخصصی خبرگان و پژوهشگرانی مانند رابرت کاپلن و آنتونی اتکینسون به بررسی انواع بهایابی و سیستم‌های مدیریت عملکرد مانند بهایابی بر مبنای فعالیت، سیستم بهنگام و کارت امتیاز متوازن می‌پردازد. در راستای بهبود تصمیم‌گیری که هدف اصلی حسابداری مدیریت است، به‌واسطۀ رویکرد کاربردی و عملی کتاب حاضر، علاوه بر دانشجویان رشتۀ حسابداری و مدیریت، این اثر می‌تواند برای مدیران نیز مثمر ثمر واقع شود.
    اثر حاضر با استفاده از مثال‌های واقعی سعی دارد تا با انتقال تجربیات اجرایی، یک منبع غنی و ارزشمند برای حسابداران و مدیران فراهم آورد.

  • فصل 1. اطلاعات حسابداری مدیریت چگونه به تصمیم‌گیری‌های مالی کمک می‌کند؟
    فصل 2. کارت امتیازی متوازن (BSC) و نقشۀ استراتژی (راهبردی)
    فصل 3. کاربرد بها در تصمیم‌گیری
    فصل 4. انباشت و تخصیص بها به محصولات
    فصل 5. سیستم بهایابی برمبنای فعالیت

  • حسابداری مدیریت
    حسابداری

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
    440   دفعه