ارتباطات سازمانی. ایجاد تعادل بین خلاقیت و محدودیت

  • نویسنده:  اریک ام. آیزنبرگ؛ آنجال ترتیوی؛ ماریان لگرکو؛ اچ. ال. گودال
  • مترجم:  غلامرضا ملک زادهhomeآرزو سادات هاشمی
  • تاریخ انتشار:  1402
  • قیمت (ریال):  3000000
  • شابک - ISBN:  978-964-386-591-7
  • ناشر:  دانشگاه فردوسی مشهد
  • شمارگان - تیراژ:  150
  • نوبت چاپ:  1
  • تعداد صفحات:  424
  • فروست انتشارات:  896
  • قطع:  وزیری
  • نوع جلد:  شومیز
  • عنوان به انگلیسی:  Organizational communication: balancing creativity and constraint.
  • اطلاعات بیشتر: 

    صفحات اولیه کتاب

  • کتاب «ارتباطات سازمانی؛ ایجاد تعادل بین خلاقیت و محدودیت» دربارۀ ارتباطات در سازمان‌ها و چگونگی تعامل بین افراد و گروه‌ها در محیط‌های کاری است. این اثر با معرفی مفهوم ارتباطات سازمانی آغاز می‌شود و سپس عواملی که خلاقیت و محدودیت را در سازمان‌ها تحت‌تأثیر خود قرار می‌دهند بررسی گشته و اهمیت خلاقیت در سازمان‌ها و نقش آن در ایجاد نوآوری و توسعه تشریح می‌گردد.
     در این کتاب، نویسندگان نقش خلاقیت و محدودیت را در فرایندهای ارتباطات سازمانی بررسی کرده و محدودیت‌هایی را که ممکن است بر خلاقیت تأثیرگذار باشند مورد بررسی قرار می‌دهند. در ادامه، نویسندگان راهکارهایی را تبیین می کنند که سازمان‌ها می‌توانند برای ایجاد تعادل بین خلاقیت و محدودیت در فرایندهای ارتباطات سازمانی اتخاذ کنند. همچنین اهمیت ایجاد فضایی مناسب برای خلاقیت، تشویق همکاری و تعامل بین اعضای سازمان و استفاده از فنّاوری‌های نوین در ارتباطات سازمانی توضیح داده می‌شود.

  • فصل 1. ارتباطات و تغییر دنیای کار
    فصل 2. تعریف ارتباطات سازمانی
    فصل 3. سه دیدگاه اولیه دربارۀ سازمان‌ها و ارتباطات
    فصل 4. دیدگاه سیستمی دربارۀ سازمان‌ها و ارتباطات
    فصل 5. مطالعات فرهنگی سازمان‌ها و ارتباطات
    فصل 6. رویکردهای انتقادی به سازمان‌ها و ارتباطات
    فصل 7. هویت و تمایز در زندگی سازمانی
    فصل 8. تیم‌ها و شبکه‌ها: ارتباطات و کار مشترک
    فصل 9. ارتباط با رهبری
    فصل 10. همسویی سازمانی: مدیریت کل سازمان

  • ارتباط در سازمان ها

  • خرید نسخه چاپی از: گیسوم
  • خرید نسخه الکترونیکی از: طاقچه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
    171   دفعه