مدیریت بازاریابی محصولات کشاورزی و مواد غذایی
- نویسنده: آی.ام. کراوفورد
-
مترجم:
سیاوش دهقانیان
، محمد قربانی
، فرخدین قزلی
- تاریخ انتشار: 1386
- قیمت (ریال): 31000
- شابک - ISBN: 978-964-386-055-8
- ناشر: دانشگاه فردوسی مشهد
- شمارگان - تیراژ: 1000
- نوبت چاپ: 2
- تعداد صفحات: 516
- فروست انتشارات: 404
- قطع: وزیری
- نوع جلد: شومیز
- عنوان به انگلیسی: Agricultural and food marketing management, 1997.
-
این کتاب به منظور آشنایی با برنامهها و سیاستهای بازاریابی محصولات کشاورزی و مواد غذایی تدوین شدهاست . نوشتار حاضر در قالب 12فصل تنظیم یافته با عناوینی همچون : مفهوم و نظامهای بازاریابی ـ آزادسازی بازار ـ راهکار، برنامهریزی و کنترل بازاریابی ـ توسعه محصول جدید ـ مدیریت محصول ـ مدیریت شبکه و توزیع فیزیکی ـ ارتباطات بازاریابی ـ هزینهها و حاشیههای بازاریابی و ...
-
فرآوردههای کشاورزی، مواد غذایی-- صنعت و تجارت -- نشریات ادواری، صنایع کشاورزی، کشاورزی -- جنبههای اقتصادی