مدیریت بازاریابی محصولات کشاورزی و مواد غذایی

  • نویسنده:  آی‌.ام‌. ک‍راوف‍ورد
  • مترجم:  سیاوش دهقانیانhome، محمد قربانیhome، ف‍رخ‌‌دی‍ن‌‌ ق‍زل‍ی‌
  • تاریخ انتشار:  1386
  • قیمت (ریال):  1700000
  • شابک - ISBN:  978-964-386-055-8
  • ناشر:  دانشگاه فردوسی مشهد
  • شمارگان - تیراژ:  1000
  • نوبت چاپ:  2
  • تعداد صفحات:  516
  • فروست انتشارات:  404
  • قطع:  وزیری
  • نوع جلد:  شومیز
  • عنوان به انگلیسی:  Agricultural and food marketing management, 1997‬‭‬.
  • این کتاب به منظور آشنایی با برنامه‌ها و سیاست‌های بازاریابی محصولات کشاورزی و مواد غذایی تدوین شده‌است . نوشتار حاضر در قالب 12فصل تنظیم یافته با عناوینی همچون : مفهوم و نظام‌های بازاریابی ـ آزادسازی بازار ـ راهکار، برنامه‌ریزی و کنترل بازاریابی ـ توسعه محصول جدید ـ مدیریت محصول ـ مدیریت شبکه و توزیع فیزیکی ـ ارتباطات بازاریابی ـ هزینه‌ها و حاشیه‌های بازاریابی و ...

  • ف‍رآورده‌ه‍ای‌ ک‍ش‍اورزی‌، مواد غذایی-- صنعت و تجارت -- نشریات ادواری، صنایع کشاورزی، کشاورزی -- جنبه‌های اقتصادی

  • خرید نسخه چاپی از: گیسوم
  • خرید نسخه الکترونیکی از:
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)
    1766   دفعه