بازاریابی ورزشی، بازار هواداران

  • نویسنده:  فیلیپ کاتلر، اروینگ رین، ین شیلدز
  • مترجم:  مهدی طالب پورhome, دانیال حبیبی، یاسر صفار
  • تاریخ انتشار:  1402
  • قیمت (ریال):  2200000
  • ویراستار (مصحح):  محمد کشتی دارhome
  • شابک - ISBN:  978-964-386-563-4
  • ناشر:  دانشگاه فردوسی مشهد
  • شمارگان - تیراژ:  150
  • نوبت چاپ:  1
  • تعداد صفحات:  320
  • فروست انتشارات:  869
  • قطع:  وزیری
  • نوع جلد:  شومیز
  • عنوان به انگلیسی:  THE ELUSIVE FAN REACHING THE ELUSIVE FAN, REINVENTING SPORTS IN A CROWDED MARKETPLACE
  • اطلاعات بیشتر: 

    صفحات اولیه کتاب

  • امروزه، هواداران نقش مهمی در توسعه و بازاریابی صنعت ورزش ایفا می‌کنند و ازاین‌رو، پاسخ به سؤالات این حوزۀ موضوعی حائز اهمیت فراوان است. سؤالاتی از این قبیل که چرا هواداران با یک ورزش، یک تیم و یا یک ستارۀ خاص ارتباط برقرار می‌کنند؟ چه چالش‌هایی مانع حفظ یا جذب هواداران جدید می‌شود؟ تصمیم‌گیرندگان ورزشی با چه راهبردهایی می‌توانند به‌سرعت با طیف وسیعی از مخاطبان و گروه‌های هدف ارتباط برقرار کنند؟ چگونه می‌توان بر عواملی نظیر وجود سرگرمی‌های گوناگون، فنّاوری‌های نوظهور، مشکلات حمل‌ونقل و مسائل ایمنی و امنیتی فائق آمد تا هواداران مایل باشند در ورزش حضور یابند و هزینه کنند؟ این پرسش‌ها و نظایر آن، سؤالاتی است که در این اثر به آن پرداخته‌شده و پاسخ‌داده‌شده است.
    پیام اصلی این کتاب «تحول» است. تمام رشته‌های ورزشی باید به‌طور مداوم خودشان را با شرایط منطبق کنند و در صورت لزوم برای حضور در یک بازار رقابتی و چندپارچه آماده شوند؛ بنابراین، تمام کنش‌گران صنعت ورزش می‌توانند از چارچوب و موارد ارائه‌شده در این کتاب بهره‌مند شوند.

  • بخش اوّل: جذب هوادارگریزان
    بخش دوم: برقراری ارتباط با هوادار گریزان
    بخش سوم: بقا در بازار هواداران ورزشی

  • ورزش--بازاریابی
    ورزش--جنبه های اقتصادی
    ارتباط در بازاریابی
    ورزش--ایاالت متحده--تماشاگران
    ورزش حرفه ای--ایاالت متحده

  • خرید نسخه چاپی از: گیسوم
  • خرید نسخه الکترونیکی از: طاقچه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
    146   دفعه